In de bouwsector is samenwerking van essentieel belang. Betere resultaten in het totale bouwproces kunnen alleen behaald worden, wanneer iedereen het met elkaar eens is. Openstaan voor elkaars belangen en meedenken in het totale bouwproces. Respect voor elkaars werkzaamheden hebben en elkaar versterken.
De visie van Loke Dakmanangement B.V. is, om met gemotiveerde en vakkundige medewerkers, een goed en vakkundig waterdicht dak af te leveren, waarbij vertrouwen, van essentieel belang is met optimale service. U als opdrachtgever, zult het gevoel krijgen, dat wij over voldoende vakkennis beschikken en een meerwaarde zijn in de kosten en in het waterdichte resultaat, waarbij uw wensen altijd bovenaan zullen staan.
Advies valt en staat met uw wensen. Sluit een advies totaal niet aan op uw wensen, dan slaan we gezamenlijk de plank mis. Voor een goed en degelijk dakadvies is nodig:
• Verwachtingen in kaart brengen die u als opdrachtgever wenst;
• Inzicht verkrijgen in de functie van het desbetreffende dakvlak;
• In de ontwerpfase meedenken over de realisatie van een kwalitatief hoogwaardig dakbedekkingssysteem;
• Bouwkundig inzicht en Bouwfysische kennis toepassen;
• Kennis en verwerkingsmethoden van dakbedekkingssystemen hanteren;
• Vakkundige partijen betrekken bij een waterdicht concept.
Het advies zit in de kleine details, maar voor daken is dit van wezenlijk belang bij de keuze van een kwalitatief goed dakbedekkingssysteem.
Loke Dakmanagement B.V. gaat als vakkundige partij verder, daar waar anderen stoppen.
Innovatie is de invoering van iets nieuws, maar is ook het gebruiken van bestaande technieken in nieuwe toepassingen. Hiervoor zijn speciale vaardigheden nodig. Het vraagt om een combinatie van voorstellingsvermogen van wat technisch mogelijk is, gevoel voor ‘waar de markt op zit te wachten’ en realiteitszin om in te kunnen schatten wat haalbaar is in prijs en doorlooptijd.
Om aan die informatie te komen, staat Loke Dakmanagement B.V. open voor trends, behoeftes en specifieke wet- en regelgeving in de dakenmarkt waarin zij willen innoveren. Deze vorm van innovatie vraagt een bepaald type creativiteit; het ‘outside the box’-denken. En daar zijn diverse fabrikanten in de dakenmarkt volop mee bezig in samenwerking met verwerkers. Met elkaar en voor elkaar werken aan oplossingsgerichte processen en producten.